.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:توسعه در گرو امنیت پایدار است
استاندار مازندران گفت:توسعه در گرو امنیت پایدار است و امروز توازن بین امنیت و توسعه با اهتمام همه نیرو‌های تلاشگر در این حوزه برقرار است.

به گزارش شمال نیوز، حسین زادگان استاندار مازندران در همایش عمومی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی در سال‌های اخیر در راستای ماموریت‌های خود متحول شده است لیکن در مقاطعی، چون تعطیلات نوروز بدلیل حجم بالای حضور گردشگران در استان و تنوع ماموریت‌های نیروی انتظامی باید امکانات این حوزه تقویت شود.

وی افزود:در حوزه‌های توسعه‌ای نظیر گردشگری و سرمایه گذاری، رونق تولید و صادرات بدون نقش آفرینی نیروی انتظامی و تامین امنیت نمی‌توان به توفیق دست یافت.

حسین زادگان گفت: امروز تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و نیروی انتظامی در ماموریت‌ها و مسایل مشترک همکاری در استان وجود دارد.

وی افزود: امروز نمی‌توانیم بدون مشارکت مردم، مسایل و مشکلات پیش رو را حل کنیم و باید مردم را در قالب سمن ها، ظرفیت‌های دانش آموزی، رسانه‌ای و فرهنگی به صحنه بیاوریم.

استاندار مازندران گفت: بحث پلیس هوشمند و اجتماع محور نشانگر آن است که این تحول در نیروی انتظامی در سال‌های اخیر روی داده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.231 seconds.